Tuesday, June 17, 2008

persoaalan agama

Saya mule terpikir jika saya menjadikan blog ini tempat membincangkan hukum2 yang masih menjadi tanda taye setiap orang..sesape yang inginkn jawapan bagi persoalan yang bermain dikepala anda..bolehla bagi pada saya,insyaALLAH..saya akan memberikan jawapan2 itu bersertakan dalil..saya juga berharap,smoga usaha saya ini berjaya,hanya stakat ini yang saya mampu pikirkan cara untuk menolong sahabat dan semua org...insyaALLAH,klau ada cara lain untuk saya membantu..saya akan kemukakan nanti..Segala pendapat,cadangan sahabat2 smua..amat saya hargai

3 comments:

filanastasia said...

baguih baguih.. semoga usaha itu diberkati.. woit.. hang raya ni tak balik ke?? so kira duit raya tuk hang, kak d KIV dulu la ek.. huhuhu

insankhafie said...

KIV tu ape kak d..ali x tahu pun..huhuhuhu..bole2..nk mntk smua duit rs..kekekeke

filanastasia said...

KIV tu keep in view.. maksudnya.. ditangguhkan sementara.. klaau tak silap laa...