Wednesday, June 11, 2008

sepi seorang perindu

malam ini aku rasa macam ada sesuatu yang tidak kena dalam diri aku..entah mengapa jiwa ini terasa sunyi dan sepi..mungkin kerana si dia tidak bersama ku lagi..perhubungan kian suram..jarang ku menerima pesanan ringkas dari nya..aku amat merindui suara yang pernah aku suka suatu ketika dahulu..mengapa semua ini berlaku..ooh Tuhan..andainya ini sudah di tentukan oleh Mu..aku terima dengan hati yang terbuka..semoga dia berbahagia bersama insan yang di cintai..

katakanlah wahai rembulan..
apakah cinta ini masih utuh untuknya..
apakah kasih yang ku curah ini..
tidak pernah memuaskan dirinya..
atau mungkin kerana..
cinta ini sudah tiada harumya lagi..

duhai pencinta agung..
sekiranya dia bukan lagi milik ku..
ku rela melepaskanya..
biarlah dia bebas mencari cinta sejati..
merelakan dirinya menyintai dan di cintai..
aku mampu lagi meneruskan kehidupan ini..
walau dia tiada di sampingku..

2 comments:

AIN NAZRI said...

lupa kan aje laaa... buat apa ko suka kat org yg tak setia... huhuhu.. jgn buang ms dgn bercinta.. buat penat aje.. baik ko blajo betol2.. nanti balik malaysia.. banyak awek dtg kat ko...

misslove said...

ish...sapa lak pmpuan tu akhi?